FAQ

Vragen? Kijk of jouw vraag er al tussen staat.

Hoe werkt overstappen?

Binnen een paar werkdagen ontvangt u de bevestiging van uw nieuwe telecomprovider. Hierin vindt u alle gemaakte afspraken op een rijtje. Vervolgens krijgt u een e-mail waarbij u zelf een afspraak kunt inplannen met een monteur. U kiest zelf de dag en dagdeel uit wanneer onze monteurs moeten langskomen.

Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn aanmelding ontvangen?

Meestal ontvangt u de bevestiging van aanmelding binnen 48 uur. In bepaalde gevallen kan dit wat langer duren. Ook kan het wel eens voorkomen dat deze bij ongewenste e-mail of spam terecht komt. Kunt u de bevestiging niet vinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice op 085 080 57 27 of via contact@advies-team.nl.

Daarom kies je voor Advies Team

De manier waarop wij werken zorgt ervoor dat we snel kunnen schakelen. Je ontvangt te allen tijden persoonlijk en passend advies.
Zit je na een goed gesprek nog steeds met vragen? Onze klantenservice is geopend van 10:00 tot en met 20:00. Mocht onze wachtrij overbezet zijn, schakelen we dezelfde dag nog met contact en een oplossing.

Benieuwd naar de ervaringen die onze klanten Paul, Shana en Stefan hebben met Advies Team? Je leest het hier.

We staan voor je klaar!

Heb je vragen en/of opmerkingen over onze diensten? Neem dan contact met ons op. We zijn van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 18:00, telefonisch te
bereiken via 070-2079369
Bel ons